top of page

Házirend

grandART nails

​

A Házirend célja, hogy meghatározza a Szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevÅ‘ személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvetÅ‘ szabályokat, melyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történÅ‘ végzéséhez elengedhetetlen.

​

1. A hatályos magyar jogszabályok és jelen Házirend betartása kötelezÅ‘ minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható üzletünk várakozó helyiségében és online felületen egyaránt.
Az idÅ‘pont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait. A Házirend elolvasásáról és elfogadásáról továbbá Nyilatkozatot ír alá.

​

2. Kérem Vendégeimet, hogy az üzlet területén Å‘rizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet. Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtÅ‘l, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtÅ‘l (pl. zenehallgatás telefonról, kihangosított telefonbeszélgetés, ajtó becsapása, stb.).

​

3. Kérem ügyeljünk a tisztaságra. Az üzletben megengedett a hideg és meleg étel fogyasztás, kávé illetve üdítÅ‘ fogyasztása, valamint egyéb, higiénikusan elfogyasztható élelmiszer. Az üzletben tilos az alkohol fogyasztás, valamint a dohányzás. Amennyiben a szolgáltatás ideje alatt az étel-és italfogyasztás során szemét keletkezik (pl: műanyag vagy papír kávés pohár, stb), úgy kérem, hogy annak eltávolításáról és az utána maradt esetleges foltok letakarításáról a Vendég gondoskodjon.

A mosdó alapvetÅ‘ használati szabályait kérem betartani, mint például wc lehúzása használat után, illetve a használatot követÅ‘en a wc kagyló takarítása amennyiben szükséges. Kérem, ha az üzletben valahol tisztasági problémát észlel, jelezze azt munkatársainknak.

​

4. Kérem, a kezelésekre mindig idÅ‘ben érkezzen. Jómagam Révész Rita, mint szakember a vendégeket egymás után fogadja, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt idÅ‘pontokat mindenki komolyan vegye. Kérem, vegye figyelembe, hogy a lefoglalt idÅ‘pont a kezelés kezdési idÅ‘pontja. A pontos kezdéshez pár perccel elÅ‘bbi érkezés szükséges, egyéb teendÅ‘k elvégzése (mosdó használat, kávéfogyasztás stb.) végett.

A szalon elhelyezkedésének hátrányából fakadóan változó idÅ‘be tellhet a parkolás. Kérem Vendégeimet, ezt kalkulálják bele a napi programjukba. Sajnos az ebbÅ‘l fakadó késés és csúszás nem a szakember felelÅ‘ssége – az adott szolgáltatás idÅ‘tartama így rövidülhet és/vagy változhat a szolgáltatás tartalma. A sikertelen parkolásból fakadó idÅ‘pontlemondás 100%-os díjmegfizetést von maga után.

​

5. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy a szakember nem fogja tudni a kezelést végig-csinálni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tart. Az elmaradt rész késÅ‘bbi “pótlására” nincs lehetÅ‘ség.

​

6. A lefoglalt idÅ‘pontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembe vételével lehetséges:

- a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhetÅ‘ egy idÅ‘pont, amennyiben az a kezelés elÅ‘tt több mint 24 órával történik.

- b. Amennyiben abVendég egy idÅ‘pontot úgy kívánja lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti idÅ‘pontjáig több, mint 24 óra, rendelkezésre állási díj fizetendÅ‘, mivel a kérdéses idÅ‘pontot Vendégemnek fenntartottam, de azt kis valószínűséggel tudom más vendég számára felhasználni, ezért üzletemet kár éri. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50%- a. Ha a kezelés lemondása, áthelyezése a kezelés megkezdése elÅ‘tti 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 100%-a, a rendelkezésre állási díj. A rendelkezésre állási díjat a Vendég következÅ‘ látogatása során számlázom.

- c. Amennyiben a Vendég nem mondja le a kezelést, de nem is jelenik meg, a 6/b. pont alapján járunk el és a rendelkezésre állási díjat a következÅ‘ látogatás alkalmával számlázzuk. Amennyiben a Vendég nem fizeti meg a rendelkezésre állási díjat következÅ‘ látogatása alkalmával, a továbbiakban nem veheti igénybe szalonom szolgáltatásait.

- d. A lefoglalt idÅ‘pontok lemondása, áthelyezése elérhetÅ‘ségeinken – telefonon és SMS-en keresztül tehetÅ‘ meg.

  

7. A szolgáltatás idÅ‘tartama adott: egy bizonyos szolgáltatást meghatározott idÅ‘intervallumon belül tudnak teljesíteni szakembereink.

Ezek az alábbiak szerint alakulnak:

  • Műkörömépítés, kéz-és lábápolás bárminemű szolgáltatása: 1,5 – 2,5 óra

A vendég késésébÅ‘l eredendÅ‘ csúszást sajnos nem áll módomban eszközölni, a szolgáltatások idÅ‘tartama és szakmai tartalma ebbÅ‘l kifolyólag rövidülhet és/vagy változhat. A szakember hibájából eredendÅ‘ csúszás nem von maga után változtatást, ezáltal a vendég az eredetileg megbeszélt és lefixált szolgáltatást kapja.

​

8. Felhívom kedves Vendégeim figyelmét, hogy üzletünkben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendÅ‘, hitelre vásárlást nem engedélyezek. Áraim nem alkuképesek.

​

9. Az üzlet sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérem, tartsa szem elÅ‘tt a többi vendég nyugalmát, és amennyiben gyermeke bármilyen felügyeletet igényel, kezelései idejére gondoskodjon arról üzletünkön kívül. Köszönöm megértését.

Szalonom állatbarát. Mindenki felelÅ‘sséget vállal az általa hozott kisállatért, illetve az Å‘általa okozott esetleges károkért, szennyezÅ‘désekért.

​

10. Az egészség számomra is kulcsfontosságú kérdés. A többi vendég és jómagam egészsége érdekében kérem, csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken. Kötelességem, hogy fertÅ‘zésgyanús esetekben védÅ‘maszkot használjak, a vendégre védÅ‘maszkot adjak, vagy akár a kezelést késÅ‘bbre halasszam.

​

11. ElÅ‘zetes engedély nélkül üzletünkben tilos bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni.

​

12. A Házirend bármely pontjának megszegése esetén a szakember köteles a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia az üzletet, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.

 

13. A Házirendet az üzemeltetÅ‘ bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.

​

A Házirend jelen verziója 2018. július 01. napjától lép életbe, és visszavonásig érvényes.

​

Köszönöm Vendégeimnek, hogy a házirend betartásával hozzájárulnak a zökkenÅ‘mentes és rendezett üzletmenethez, valamint többi Vendégem nyugalmához!


Szolgáltatásaim igénybevételéhez kellemes idÅ‘töltést, kikapcsolódást kívánok!

​

Tisztelettel: a grandART nails Körömszalon alapítója és vezetÅ‘je

​

​

​

​

grandART pmu

 

A Házirend célja, hogy meghatározza a Szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevÅ‘ személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvetÅ‘ szabályokat, melyek a kulturált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történÅ‘ végzéséhez elengedhetetlen.

​

1. A hatályos magyar jogszabályok és jelen Házirend betartása kötelezÅ‘ minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható üzletünk várakozó helyiségében és online felületen egyaránt.
Az idÅ‘pont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait. A Házirend elolvasásáról és elfogadásáról továbbá Nyilatkozatot ír alá.

2. Kérem Vendégeimet, hogy az üzlet területén Å‘rizzük meg a nyugodt hangulatot, a csendet. Kérjük, tartózkodjanak a hangos beszédtÅ‘l, kiabálástól és minden egyéb hangos vagy más módon zavaró tevékenységtÅ‘l (pl. zenehallgatás telefonról, kihangosított telefonbeszélgetés, ajtó becsapása, stb.).

3. Kérem ügyeljünk a tisztaságra. Az üzletben megengedett a hideg és meleg étel fogyasztás, kávé illetve üdítÅ‘ fogyasztása, valamint egyéb, higiénikusan elfogyasztható élelmiszer. Az üzletben tilos az alkohol fogyasztás, valamint a dohányzás. Amennyiben a szolgáltatás ideje alatt az étel-és italfogyasztás során szemét keletkezik (pl: műanyag vagy papír kávés pohár, stb), úgy kérem, hogy annak eltávolításáról és az utána maradt esetleges foltok letakarításáról a Vendég gondoskodjon.

A mosdó alapvetÅ‘ használati szabályait kérem betartani, mint például wc lehúzása használat után, illetve a használatot követÅ‘en a wc kagyló takarítása amennyiben szükséges. Kérem, ha az üzletben valahol tisztasági problémát észlel, jelezze azt munkatársainknak.

4. Kérem, a kezelésekre mindig idÅ‘ben érkezzen. Jómagam Révész Rita, mint szakember a vendégeket egymás után fogadja, ezért kiemelten fontos, hogy a megbeszélt idÅ‘pontokat mindenki komolyan vegye. Kérem, vegye figyelembe, hogy a lefoglalt idÅ‘pont a kezelés kezdési idÅ‘pontja. A pontos kezdéshez pár perccel elÅ‘bbi érkezés szükséges, egyéb teendÅ‘k elvégzése (mosdó használat, kávéfogyasztás stb.) végett.

A szalon elhelyezkedésének hátrányából fakadóan változó idÅ‘be tellhet a parkolás. Kérem Vendégeimet, ezt kalkulálják bele a napi programjukba. Sajnos az ebbÅ‘l fakadó késés és csúszás nem a szakember felelÅ‘ssége – az adott szolgáltatás idÅ‘tartama így rövidülhet és/vagy változhat a szolgáltatás tartalma. A sikertelen parkolásból fakadó idÅ‘pontlemondás 100%-os díjmegfizetést von maga után.

5. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy a szakember nem fogja tudni a kezelést végig-csinálni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a tervezettnél rövidebb ideig tart. Az elmaradt rész késÅ‘bbi “pótlására” nincs lehetÅ‘ség.

6. A lefoglalt idÅ‘pontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembe vételével lehetséges:

- a. Díjmentesen lemondható, áthelyezhetÅ‘ egy idÅ‘pont, amennyiben az a kezelés elÅ‘tt több mint 24 órával történik.

- b. Amennyiben abVendég egy idÅ‘pontot úgy kívánja lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti idÅ‘pontjáig több, mint 24 óra, rendelkezésre állási díj fizetendÅ‘, mivel a kérdéses idÅ‘pontot Vendégemnek fenntartottam, de azt kis valószínűséggel tudom más vendég számára felhasználni, ezért üzletemet kár éri. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50%- a. Ha a kezelés lemondása, áthelyezése a kezelés megkezdése elÅ‘tti 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 100%-a, a rendelkezésre állási díj. A rendelkezésre állási díjat a Vendég következÅ‘ látogatása során számlázom.

- c. Amennyiben a Vendég nem mondja le a kezelést, de nem is jelenik meg, a 6/b. pont alapján járunk el és a rendelkezésre állási díjat a következÅ‘ látogatás alkalmával számlázzuk. Amennyiben a Vendég nem fizeti meg a rendelkezésre állási díjat következÅ‘ látogatása alkalmával, a továbbiakban nem veheti igénybe szalonom szolgáltatásait.

- d. A lefoglalt idÅ‘pontok lemondása, áthelyezése elérhetÅ‘ségeinken – telefonon és SMS-en keresztül tehetÅ‘ meg.

7. A szolgáltatás idÅ‘tartama adott: egy bizonyos szolgáltatást meghatározott idÅ‘intervallumon belül tudnak teljesíteni szakembereink.

Ezek az alábbiak szerint alakulnak:

  • Új sminktetoválás készítése konzultációval együtt kb 2-3 óra, egyéntÅ‘l függÅ‘en

  • Korrekció kb fél-1 óra, egyéntÅ‘l függÅ‘en

A vendég késésébÅ‘l eredendÅ‘ csúszást sajnos nem áll módomban eszközölni, a szolgáltatások idÅ‘tartama és szakmai tartalma ebbÅ‘l kifolyólag rövidülhet és/vagy változhat. A szakember hibájából eredendÅ‘ csúszás nem von maga után változtatást, ezáltal a vendég az eredetileg megbeszélt és lefixált szolgáltatást kapja.

8. Felhívom kedves Vendégeim figyelmét, hogy üzletünkben minden termék és szolgáltatás azonnal fizetendÅ‘, hitelre vásárlást nem engedélyezek. Áraim nem alkuképesek.

9. Az üzlet sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérem, tartsa szem elÅ‘tt a többi vendég nyugalmát, és amennyiben gyermeke bármilyen felügyeletet igényel, kezelései idejére gondoskodjon arról üzletünkön kívül. Köszönöm megértését.

Szalonom állatbarát. Mindenki felelÅ‘sséget vállal az általa hozott kisállatért, illetve az Å‘általa okozott esetleges károkért, szennyezÅ‘désekért.

10. Az egészség számomra is kulcsfontosságú kérdés. A többi vendég és jómagam egészsége érdekében kérem, csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken. Kötelességem, hogy fertÅ‘zésgyanús esetekben védÅ‘maszkot használjak, a vendégre védÅ‘maszkot adjak, vagy akár a kezelést késÅ‘bbre halasszam.

11. ElÅ‘zetes engedély nélkül üzletünkben tilos bármilyen képi vagy hanganyagot rögzíteni.

12. A Házirend bármely pontjának megszegése esetén a szakember köteles a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia az üzletet, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.

 

13. A Házirendet az üzemeltetÅ‘ bármikor egyoldalúan és azonnal módosíthatja.

A Házirend jelen verziója 2019. augusztus 1. napjától lép életbe, és visszavonásig érvényes.

Köszönöm Vendégeimnek, hogy a házirend betartásával hozzájárulnak a zökkenÅ‘mentes és rendezett üzletmenethez, valamint többi Vendégem nyugalmához!


Szolgáltatásaim igénybevételéhez kellemes idÅ‘töltést, kikapcsolódást kívánok!

​

Tisztelettel: a grandART nails szalon alapítója és vezetÅ‘je

bottom of page